Ανακαίνιση ξενοδοχείων: 4 tips που πρέπει οπωσδήποτε να ξέρετε

Η ανακαίνιση ξενοδοχείων είναι απαραίτητη, αν θέλετε να παραμείνετε στην πρωτοπορία της αγοράς, να εξελιχθείτε με βάση τις νέες τάσεις και να προσελκύσετε καινούριους και απαιτητικούς πελάτες στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του τουρισμού. Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων δεν έχουν γνώσεις renovation management, κατασκευαστικής ή διακόσμησης, με αποτέλεσμα να ξοδεύουν συχνά μια περιουσία στην ανακαίνιση χωρίς να παίρνουν αυτό που θέλουν και να απογοητεύονται. Διαβάστε παρακάτω τα βασικότερα tips που πρέπει να προσέξετε στην ανακαίνιση του ξενοδοχείου σας, ώστε να έχετε την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής και να χαρείτε με αυτό που θα προκύψει όταν οι εργασίες ολοκληρωθούν.

Εμπλέξτε τον project manager

Είναι πολύ σημαντικό να δείτε την ανακαίνιση του ξενοδοχείου σας ως ένα project, το οποίο θα πρέπει να αναλάβει κάποιος άνθρωπος που εμπιστεύεστε και είναι σχετικός με τις ανακαινίσεις ξενοδοχείων. Με αυτόν μαζί θα καθορίσετε το budget, αλλά ταυτόχρονα αυτός θα μπορεί να σας ενημερώσει για πιθανές αποκλίσεις από τον αρχικό προϋπολογισμό με βάση δαπάνες που δημιουργήθηκαν μεταγενέστερα. Το ζήτημα είναι να βρείτε κάποιον επαγγελματία που θα γνωρίζει τους μηχανικούς και θα αποτελεί τον ενδιάμεσο κρίκο ανάμεσα σε εσάς και το συνεργείο.

ανακαινιση των ξενοδοχειωνΣυνεχής επικοινωνία

Παρόλο που θα ορίσετε κάποιον άλλον υπεύθυνο για την ανακαίνιση, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ασχολείστε κι εσείς όσο το δυνατόν περισσότερο με το project. Το να είστε σε συνεχή επικοινωνία με τον project manager, τους μηχανικούς, τον αρχιτέκτονα και το διακοσμητή είναι ο μόνος τρόπος να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις, καθυστερήσεις και παρεμβάσεις που δεν σας αντιπροσωπεύουν.

Έγκαιρος προγραμματισμός

Οι τουριστικές μονάδες έχουν συγκεκριμένη σεζόν που θέλουν να προλάβουν και είναι λογικό να προγραμματίζουν την όποια ανακαίνιση με βάση αυτό το χρονοδιάγραμμα. Αν δεν θέλετε να χάσετε τη σεζόν εξαιτίας της ανακαίνισης του ξενοδοχείου σας, τότε θα πρέπει να κάνετε έναν πολύ έγκαιρο προγραμματισμό, γιατί οι καθυστερήσεις είναι αναπόφευκτες. Με όσο αυστηρές προθεσμίες και αν προγραμματίσετε όλες τις εργασίες, πάντα θα συμβούν απρόοπτα, πάντα κάποιος από τους επαγγελματίες θα είναι πιο πολυάσχολος από ό,τι νόμιζε αρχικά και δυστυχώς σίγουρα η ανακαίνιση θα ολοκληρωθεί αργότερα από το αρχικό πλάνο, οπότε μην υπολογίζετε τα πάντα με ακρίβεια μέρας αλλά καλύτερα εβδομάδας ή ακόμα και μήνα.

Σαφείς προσδοκίες

Η ανακαίνιση ξενοδοχείων είναι μια ομαδική δουλειά και στις ομαδικές δουλειές ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι η άριστη επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών όλων των ειδικοτήτων. Η επικοινωνία αυτή δεν συνίσταται μόνο στο να είστε συνεχώς στα τηλέφωνα και τα emails με τους συνεργάτες σας, όπως προελέχθη, αλλά κυρίως στο να εκφράζετε με σαφήνεια τις προσδοκίες σας. Μην περιμένετε από κανέναν, ούτε καν από τον εξειδικευμένο αρχιτέκτονα ή το διακοσμητή, να καταλάβει τι ακριβώς έχετε στο μυαλό σας, αν δεν το επικοινωνήσετε με το σωστό τρόπο. Για αυτό το λόγο, πρέπει να βλέπετε το project της ανακαίνισης του ξενοδοχείου σας ως αποτελούμενο από πολλά βήματα, σε καθένα από τα οποία καλό είναι να λαμβάνετε ενεργά μέρος.